Gmina Oświęcim > Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Gminna Bibliotek Publiczna









Elektroniczna Skrzynka Podawcza

  

 

Elektroniczna skrzynka podawcza jest to środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji (np. wysyłania wniosków, pism lub innych dokumentów) podmiotowi publicznemu (urzędowi) przy wykorzystaniu sieci teleinformatycznej.

 

W celu złożenia wniosku do Gminnej Bibloteki Publicznej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.


Instrukcje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdą Państwo
tutaj.


     

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes  lub od 9 czerwca 2011 roku Profilem Zaufanym (więcej informacji na temat Profilu Zaufanego)

2. Akceptowalne formaty załączników to:
     a) DOC, RTF
     b) XLS
     c) CSV
     d) TXT
     e) GIF, TIF, BMP, JPG
     f) PDF
     g) ZIP

3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.

4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

___________________________________________________________


Wykaz dostępnych procedur

 

Gminnej Biblioteki Publicznej

 

na platformie e-PUAP

 

 




 

 

 

 

                                           

 




AKTUALNOŚCI
2021
123456789101112
Aktualności